Colesterolul – intre mit si adevar stiintific

?

01

Ce este colesterolul?

?

02

Câte tipuri de colesterol există?

?

03

Ce cauzează colesterolul ridicat?

?

04

Testarea colesterolului

?

05

Nivelurile sănătoase de colesterol

?

06

Nu ignora să previi colesterolul ridicat

01. Ce este colesterolul?

Colesterolul este o substanță ceroasă, asemănătoare grăsimilor, care poate fi găsită în sânge. Colesterolul n-ar trebui să fie un lucru rău. De fapt, avem nevoie de colesterol pentru a construi celule, a produce hormoni și vitamina D. Cu toate acestea, atunci când nivelul acestuia devine prea mare, poate provoca probleme de sănătate.

Colesterolul circulă prin vasele de sânge din corpul nostru. Nivelurile ridicate de colesterol pot determina depunerea de grăsimi în interiorul vaselor de sânge. Când aceste depozite devin prea mari, este dificil să circule suficient sânge prin artere. Și uneori, depozitele grase se pot rupe și curge în zone sensibile ale corpului. Când se întâmplă acest lucru, masele grase pot forma un cheag care ar putea duce la un accident vascular cerebral sau un atac de cord. Acesta este motivul pentru care vă recomandăm să susțineți niveluri sănătoase de colesterol în organism.

>

02. Câte tipuri de colesterol există?

Colesterolul este capabil să călătorească prin sânge dacă se atașează de proteine. Lipoproteina este numele combinației de proteine ​​și colesterol. Există două tipuri principale de lipoproteine, în funcție de tipul de colesterol pe care îl transportă.

Lipoproteinele cu densitate scăzută (LDL) sunt denumite uneori „colesterol rău”. LDL transportă colesterolul în tot corpul și poate duce la formarea plăcii în pereții arterelor.

Lipoproteinele cu densitate ridicată (HDL), denumite și „colesterol bun”, preiau excesul de colesterol din corp și îl transportă înapoi în ficat care, printre altele, are și rolul de a-l elimina din organism.

Există, de asemenea, un alt tip de colesterol, chiar mai periculos: colesterolul oxidat. Această formă de colesterol este creată atunci când colesterolul rău se amestecă cu radicalii liberi (compuși inflamatori dăunători) și toxinele din circulație. Se formează compuși de stres oxidativ, care transformă colesterolul în grăsime „râncedă”, ducând la creșterea inflamației, a plăcii arteriale și a aterosclerozei. Cu abordările corecte, inclusiv formule antioxidante și de circulație sănătoasă, puteți controla colesterolul nesănătos, puteți îmbunătăți funcția cardiovasculară și vă puteți proteja sănătatea pe termen lung.

>

03. Ce cauzează colesterolul ridicat?

Ficatul produce tot colesterolul de care are nevoie corpul pentru a funcționa corect. Dar mai mulți factori ai stilului de viață îl pot determina să se supraproducă, ducând la niveluri ridicate de colesterol.

Primul este: dieta zilnică nesănătoasă. Ne referim la *excese* de carne și produse lactate cu conținut ridicat de grăsimi, care contribuie la nivelul global de colesterol din organism. Mai mult, alimentele bogate în grăsimi saturate și nesaturate (trans), precum și uleiurile tropicale, cum ar fi uleiul de sâmburi de palmier și uleiul de cocos, determină ficatul să producă mai mult colesterol decât ar produce în mod natural. Acest lucru poate duce la niveluri de colesterol nesănătoase.

Un alt factor este lipsa exercițiului. Când cineva stă prea mult și se mișcă prea puțin, HDL sau „colesterolul bun” scade. În plus, excesul de greutate sau obezitatea pune oamenii în pericol de colesterol ridicat.

Fumatul este încă un factor al stilului de viață care poate duce la creșterea colesterolului. Ca si lipsa exercițiilor fizice, scade colesterolul HDL. De asemenea, dăunează pereților arterelor, făcându-i mai vulnerabili la acumularea de grăsimi.

>

04. Testarea colesterolului

În general, nu există simptome ale colesterolului ridicat. Există diferite recomandări cu privire la momentul testării colesterolului pe baza istoricului familial, a factorilor de risc și a vârstei.

Adulții mai tineri cu vârste cuprinse între 20 și 40 de ani ar trebui să fie testați la fiecare cinci ani.

După vârsta de 40 de ani, medicii vor calcula riscul de 10 ani pentru boli de inimă sau accident vascular cerebral. Acest calcul îi va ajuta să stabilească cât de des o persoană ar trebui să fie testată pentru colesterol ridicat. Este posibil ca persoanele cu risc mai mare să fie verificate mai frecvent.

>

05. Cum nivelurile sănătoase de colesterol susțin inimile sănătoase?

Menținerea colesterolului la un nivel sănătos este importantă, deoarece o inimă sănătoasă își face treaba bine. Atunci când arterele sunt lipsite de depozite de grăsime cauzate de colesterol ridicat, inima poate pompa cu ușurință sângele în tot corpul. De asemenea, scade riscul de a avea un atac de cord, accident vascular cerebral sau boli coronariene.

>

06. Nu ignora să previi colesterolul ridicat

Cea mai bună modalitate de a preveni colesterolul ridicat este să implementați obiceiuri de viață sănătoase pentru inimă, cum ar fi:

• Exercițiul fizic cel puțin 30 de minute pe zi;

• Menținerea unei greutăți sănătoase;

• Eliminarea fumatului;

• Consumul de alcool cu ​​măsură;

• Alegerea unei diete cu adaos de produse proaspete și cereale integrale;

• Limitarea cantității de grăsimi animale consumate;

• Reglarea factorilor de stres.

Puteți completa aceste sfaturi cu recomandarea administrării preventive a produsului CR-Cholesterol Reducer, o formulă recomandată de medic care contribuie la menținerea arterelor “curate”, fără depuneri de placă ateromatoasă, reducerea inflamațiilor peretelui arterial și menținerea fluxului de sânge suficient irigării țesuturilor (antiischemic).

>
0
    0
    Coșul tău
    Coșul tău este golÎntoarce-te în magazin
      calculeaza livrarea
      Aplicați cuponul