Termeni si Conditii Amalbo
Termeni si Conditii Amalbo Consulting
- Identitatea societatii vanzatoare
Denumirea societatii vanzatoare: AMALBO CONSULTING SRL
Cod unic de inregistrare: 19166439
Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/17724/2006
Adresa sediu social: Strada Dr. Ratiu, nr. 13, sector 1, cod postal 010915, Bucuresti.
Adresa postala: : Strada Castanilor, nr. 55, cod postal 077055, Ciorogarla, jud. Ilfov
CALL CENTER:
- Magazin online (status comenzi si retururi):
COMANDA PRIN TELEFON (plasare comenzi telefonic si consiliere alegere produse): 0749057110
Program L-V: 09:00 – 16:00
Email: comenzi@biovitality.ro
RECEPTIE COMPANIE: 0728 677 624
Program L-V: 09:00 – 16:00
Email: office@biovitality.ro
Adresa postala pentru retur: Strada Castanilor, nr. 55, cod postal 077055, Ciorogarla, jud. Ilfov
Adresa de posta electronica: comenzi@biovitality.ro
- Domeniul de aplicare
Prezentul act, respectiv Termenii si conditiile comerciale ale AMALBO CONSULTING SRL privind vanzarea la distanta si comertul electronic (denumit in continuare ”Termeni si Conditii Amalbo”), reglementeaza raportul juridic dintre vanzatorul AMALBO CONSULTING SRL (denumit in continuare “Amalbo”) si consumatorul, persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, (denumit in continuare “Clientul” sau “Consumatorul”) – (Amalbo si Clientul sau Consumatorul sunt denumiti in continuare impreuna “Partile”) avand ca obiect vanzarea-cumpararea Produselor prezentate de catre Amalbo Clientului pe site-ul; www.biovitalty.ro www.biovitality.ro (denumite in continuare impreuna “Pagina de internet Amalbo”).
Termenii si Conditiile Amalbo sunt aplicabile oricaror comenzi, vanzari si livrari de Produse prezentate pe Pagina de internet Amalbo si vandute de catre Amalbo Clientului, in versiunea valabila la data efectuarii comenzii. Odata cu efectuarea comenzii/cererii de cumparare Clientul accepta neconditionat Termenii si Conditiile Amalbo publicate pe Pagina de internet Amalbo, presupunandu-se ca acestea au fost luate la cunostinta de catre Client inainte de efectuarea comenzii pe site-ul: www.biovitality.ro sau telefonic.
Amalbo Consulting isi rezerva dreptul de a modifica unilateral oricand Termenii si Conditiile Amalbo. Acestea pot fi consultate in orice moment, in varianta actuala la https://biovitality.ro/terms-and-conditions/.
- Incheierea Contractului
Prin efectuarea comenzii, respectiv prin apasarea/activarea butonului ”Plaseaza comanda” sau prin solicitare telefonica transmisa de catre Client catre Cumparator parcurgand etapele tehnice necesare, Clientul face o cerere de cumparare privind Produsele selectate in conformitate cu Termenii si Conditiile Amalbo, precum si cu preturile de vanzare a Produselor in vigoare la data efectuarii comenzii de catre Client, cerere/comanda de cumparare care necesita acceptarea expresa din partea Amalbo (denumita in continuare “cerere/comanda de cumparare”).
Abia dupa acceptarea cererii/ comenzii de cumparare a Clientului de catre Amalbo rezulta un contract la distanta incheiat intre Amalbo Consulting si Client, care are, in principal, ca obiect, pe de o parte, obligatia de vanzare si Livrare, iar pe de alta parte, obligatia de preluare si plata a pretului privind Produsele comandate de catre Client (denumit in continuare “Contractul”).
Amalbo Consulting, dupa caz, nu este obligata sa accepte cererea de cumparare a Clientului daca, enumeram cu titlu exemplificativ si nu limitativ, lipseste produsul din stoc, datele furnizate de catre Client sunt incomplete sau incorecte, livrarea este solicitata in afara teritoriului Romaniei, Amalbo Consulting are indoieli rezonabile cu privire la seriozitatea cererii/comenzii de cumparare, cererea/comanda de cumparare a unei cantitati semnificative de produse de acelasi tip/marca in scopul revanzarii, etc.). Prin transmiterea unei Comenzi electronice sau telefonice pe site-ul: www.biovitality.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau email) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, a confirmarii comenzii. Confirmarea Comenzii se face telefonic sau electronic (email).
- Caracteristicile Produselor
Amalbo Consulting, in calitate de comerciant autorizat, prezinta si comercializeaza pe site-ul www.biovitality.ro o gama variata si larga de Suplimente alimentare, (denumite mai sus si in continuare impreuna “Produsele” sau individual “Produsul”).
Toate produsele prezentate pe site-ul www.biovitality.ro sunt comercializate noi si originale, in conformitate cu prevederile legale din Romania, consumatorilor finali doar cu amanuntul.
Amalbo isi rezerva dreptul de a modifica oricand gama de Produse prezentate pe site-ul www.biovitality.ro precum si informatiile cu privire la Produse, toate acestea neavand caracter obligatoriu.
Fotografiile cu privire la Produse nu coincid intotdeauna cu imaginea Produselor livrate. In special la innoirea sortimentului producatorului pot aparea modificari cu privire la aspectul Si dotarile cu care vin Produsele. In acest sens nu pot exista pretentii ale Clientului pentru modificarile/completarile intervenite precum si in raport cu imaginea Produselor afisate.
Produsele pot fi comandate de catre Client pe toata perioada de expunere pe site-ul www.biovitality.ro, dar si in limita stocului disponibil.
Produsul va fi folosit de Client in conformitate cu destinatia acestuia, doar pe durata de valabilitate a Produsului si in conformitate cu instructiunile de utilizare.
Clientul este indreptatit, in special inainte de efectuarea comenzii, sa solicite din partea Amalbo informatii cu privire la produsele prezentate pe Pagina de internet Amalbo. In acest sens, Amalbo pune la dispozitia Clientului personal specializat, care poate fi contactat in spatiile comerciale Amalbo din Romania, dar si la numarul de telefon 0749057110.
.
- Cererea/Comanda de cumparare
Comanda – inseamna Comanda online si Comanda telefonica impreuna.
In vederea achizitionarii Produselor selectate Clientul completeaza sau transmite telefonic datele din formularul privind cererea/comanda de cumparare pus la dispozitie pe site-ul (denumit in continuare “Formularul”) cu datele solicitate in Formular (denumite in continuare “Datele de identificare”).
Clientul se obliga sa completeze sau sa transmita telefonic Datele de identificare cu exactitate, complet si fara erori, verificand corectitudinea acestora inainte de efectuarea cererii/comenzii de cumparare. Raspunderea Amalbo nu poate fi atrasa, in cazul in care Datele de identificare au fost completate eronat sau incomplet de catre Client.
Inainte de apasarea/activarea butonului ” Plaseaza comanda”. Clientul se obliga sa citeasca Termenii si Conditiile Amalbo, confirmand cunoasterea si acceptarea acestora prin bifarea casutei “ Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii* . Inainte de transmiterea comenzii telefonic clientul se obliga sa citeasca si sa accepte Termenii si Conditiile Amalbo, confirmand cunoasterea si acceptarea acestora prin transmiterea comenzii telefonice.
5.1 Comanda Telefonica
Independent de plasarea unei comenzi online pe site-ul pentru achizitionarea produselor, cumparatorul are posibilitatea de a plasa comanda telefonic prin apelarea nr. 0749057110, zilnic intre orele 9:00-16:00, de luni pana vineri. Clientul are posibilitatea sa achite numerar, la primirea bunurilor in locul de livrare indicat de acesta.
Prin apasarea/activarea butonului ”Plaseaza comanda” Clientul transmite Amalbo cererea/comanda sa de cumparare privind Produsele selectate pe site-ul www.biovitality.ro. Odata cu apasarea/activarea butonului ”Plaseaza comanda” Clientul confirma ca a luat la cunostinta de, respectiv accepta neconditionat, caracteristicile, preturile, cantitatile, Conditiile de Livrare ale Produselor selectate, precum si de “Termeni si Conditii Paginii de internet www.biovitality.ro”, “Politica de confidentialitate” (https://biovitality.ro/terms-and-conditions/) si “Politica de utilizare cookie-uri”.
Amalbo este indreptatit fie sa accepte cererea/comanda de cumparare transmisa de catre Client, fie, dupa caz, sa nu o accepte, incercand, dar fara a se obliga, sa informeze Clientul cu privire la motivele neacceptarii cererii/comenzii de cumparare (de exemplu, dar fara a se limita la: datele furnizate de catre Client sunt incomplete sau incorecte, livrare este solicitata in afara teritoriului Romaniei, Amalbo are indoieli cu privire la seriozitatea cererii/comenzii de cumparare, cererea/comanda de cumparare a unei cantitati semnificative de produse de acelasi tip/marca in scopul revanzarii, etc.).”
Amalbo iSi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse Si Servicii care sunt afiSate pe Pagina de internet www.biovitality.ro ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru Produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator).
Acceptarea cererii/comenzii de cumparare a Clientului de catre Amalbo are loc odata cu transmiterea, respectiv receptionarea prin posta electronica a unui mesaj de confirmare (denumit in continuare “Mesajul electronic de confirmare”).
Mesajul electronic de confirmare este transmis de catre Amalbo in atentia Clientului la adresa de mesagerie electronica mentionata de Client in Formular. Raspunderea Amalbo nu va putea fi atrasa in cazul unei adrese de mesagerie electronica gresit completata in Formular sau daca Mesajul electronic de confirmare nu a putut fi receptionat de catre Client. Mesajul electronic de confirmare contine informatiile completate in Formular si selectate de catre Client, in special cu privire la Produsul sau Produsele comandate, Pretul de achitat de catre Client precum si modalitatea de plata a Pretului, modalitatea si Conditiile de Livrare si Datele de identificare.
Clientul se obliga sa citeasca si sa verifice corectitudinea informatiilor continute in Mesajul electronic de confirmare. In cazul in care Mesajul electronic de confirmare contine informatii eronate Clientul va putea solicita Amalbo corectarea acestora in termen de maxim 24 de ore de la data receptiei Mesajului electronic de confirmare. In acest sens, Clientul va putea contacta Amalbo prin E-Mail la adresa comenzi@biovitality.ro sau telefonic. Amalbo nu raspunde pentru eventuale informatii eronate continute in Mesajul electronic de confirmare.
Amalbo isi desfasoara activitatea comerciala respectand intru totul prevederile legale in vigoare. Astfel, Amalbo este indreptatit sa nu presteze vreo obligatie contractuala cu privire la cererea/comanda de cumparare, chiar si dupa acceptarea acesteia, daca executarea acesteia implica incalcarea prevederilor legale (de ex.: dol, frauda etc.).
- Pretul si Plata Pretului
Orice oferta/comanda de cumparare privind Produsele prezentate pe site-ul www.biovitality.ro, urmata de un Mesaj electronic de confirmare, implica o obligatie de plata a unei sume de bani reprezentand valoarea de vanzare a Produsului/Produselor selectate (denumit in continuare “Pretul” si/sau “Preturile”) din partea Clientului in favoarea Amalbo.
Odata cu apasarea/activarea butonului ”Plaseaza comanda” si receptionarea Mesajului electronic de confirmare Clientul se obliga sa plateasca catre Amalbo Pretul Produsului sau Produselor selectate.
Amalbo isi rezerva dreptul de a modifica unilateral si neconditionat, precum si in functie de propriile interese Preturile Produselor prezentate pe site-ul www.biovitality.ro. Amalbo este indreptatit, inaintea receptionarii oricaror cereri/comenzi de cumparare, sa introduca Preturi noi, sa corecteze/rectifice Preturile, sa ofere ori sa anuleze Preturi reduse, fara a informa in prealabil Clientul.
Preturile sunt mentionate in dreptul fiecarui produs si sunt exprimate in LEI (RON – unitatea monetara a Romaniei). Preturile Produselor includ Taxa pe Valoare Adaugata (TVA) valabila la data acceptarii cererii/comenzii de cumparare.
Clientul poate opta pentru una din modalitatile de mai jos:
- Ramburs– Clientul efectueaza plata Pretului la data livrarii/receptionarii Produsului catre Curier, care va elibera o chitanta. In cazul modalitatii de plata prin Ramburs Pretul este scadent la data livrarii/receptionarii Produsului.
2. Plata online prin platforma securizata– Clientul efectueaza plata Pretului la data transmiterii cererii/comenzii sale de cumparare privind Produsele selectate pe site-ul www.biovitality.ro. In cazul platii prin Card bancar Pretul este scadent la data receptionarii de catre Client a Mesajului electronic de confirmare.
- Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, www.biovitality.ro foloseste platforma STRIPE.
- Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie introduse datele necesare autorizarii tranzactiei in platorma de plati STRIPE.
- Datele obligatorii sunt: Nr card, data expirare, CVV.
- Plata prin ordin de plata – Acest tip de plata se face doar in baza facturii proforme trimise de Amalbo Consulting SRL pe adresa de e-mail asociata contului de pe care se plaseaza comanda. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document. Plata trebuie efectuata in maxim 3 zile lucratoare de la plasarea comenzii. In caz contrar, comanda va fi anulata.
Limita maxima admisa a rambursului, plata in numerar este de 5000 lei/zi/persoana juridica si fara limita/persoana fizica;
Cu privire la Pretul si Modalitatea de plata a Pretului Produselor Clientul va putea contacta Amalbo prin e-mail la adresa comenzi@biovitality.ro .
- Livrarea si Modalitatea de livrare
Produsele vor fi livrate Clientului sau persoanei desemnate de Client prin intermediul unei societati de curierat rapid (denumita in continuare “Curierul”) la adresa de livrare mentionata in Formularul de inregistrare.
Livrarea, modalitatea de livrare precum si denumirea Curierului sunt mentionate in Mesajul electronic de confirmare.
Clientul se obliga sa primeasca Produsul sau sa desemneze o persoana cu privire la preluarea Produsului de la Curier. Produsul va fi livrat Clientului sau persoanei desemnate de Client, iar in lipsa acestora Curierul este insarcinat de Client sa predea Produsul unei alte terte persoane aflate in spatiul de la adresa de livrare. In acest ultim caz, Clientul isi da expres acordul cu privire la predarea Produsului unei alte terte persoane aflate la adresa de livrare, presupunandu-se ca aceasta terta persoana a fost mandatata de catre Client cu preluarea Produsului de la Curier.
La data livrarii/receptionarii Produsului Clientul se obliga sa semneze o confirmare de primire (denumita in continuare “Confirmarea de primire”). Confirmarea de primire face dovada deplina a faptului ca Produsul a fost predat Clientului de catre Curier si a faptului ca coletul si continutul lui sunt conform factura si intacte.
Clientul se obliga sa achite suplimentar costul livrarii Produsului, respectiv conform grilei tarifare aplicata de Curier in cazul comenzilor de pana la 150 (o suta cinci zeci) Lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 150 (o suta cinci zeci) Lei, Clientul va beneficia de livrare gratuita.
7.1 Livrarea cadourilor si a mostrelor
Amalbo are optiunea (dar nu si obligatia) de a oferi Clientului anumite cadouri sau mostre in limita stocului disponibil si conditionat de Termenii si Conditiile Amalbo, de regulamentele de campanie sau de alte reguli. Aceste cadouri sau mostre vor fi oferite in mod gratuit doar dupa efectuarea Comenzii si achitarea Pretului Produselor de catre Client si vor fi introduse in coletul comenzii.
- Termen de livrare
Amalbo, prin Curier, va incerca sa livreze Produsul catre Client intr-un termen de 3-5 zile lucratoare, calculat de la data receptionarii Mesajului electronic de confirmare. Livrarea Produsului se face, de regula, in zilele de Luni – Vineri intre orele 9:00 – 17:00, exceptand zilele de sarbatoare legala.
Termenul de livrare poate fi influentat de asemenea de factori externi care nu tin de Amalbo, cazuri in care Termenul de livrare poate fi de cel mult 30 zile de la incheierea Contractului (denumita in continuare “Termenul maxim de livrare”).
Clientul este indreptatit sa solicite rezolutiunea Contractului pentru motivul depasirii Termenului maxim de livrare, daca Amalbo nu livreaza Produsul intr-un termen suplimentar stabilit in mod rezonabil de catre Client sau daca Clientul a informat in prealabil Amalbo ca termenul de livrare este esential.
In vederea exercitarii dreptului la rezolutiunea Contractului, Clientul va transmite catre Amalbo o solicitare scrisa la adresa de posta electronica comenzi@biovitality.ro sau la adresa postala Strada Castanilor, nr. 55, cod postal 077055, Ciorogarla, jud. Ilfov., mentionand urmatoarele informatii: numar de comanda, numar de factura, numele si prenumele solicitantului, adresa, numar de telefon, adresa de email, cod produs, denumire produs, cantitate, motivele rezolutiunii – returnarii, datele contului bancar: codul IBAN si numele bancii.
Amalbo va rambursa toate sumele platite de catre Client intr-un termen de cel mult 14 zile de la data la care Clientul a comunicat Amalbo decizia sa de incetare a Contractului, daca solicitarea de rezolutiune a Contractului este intemeiata si Produsul a fost returnat in intregime catre Amalbo. Sumele de mai sus vor fi restituite in contul bancar indicat de Client in solicitarea scrisa de rezolutiune.
- Transferarea riscului
Riscul de pierdere sau de deteriorare a Produselor este transferat Clientului in momentul in care acesta sau o persoana terta desemnata de acesta, alta decat Curierul, intra in posesia fizica a Produselor.
Cu toate acestea, riscul este transferat Clientului in momentul livrarii Produselor catre Curier, daca Curierul a fost insarcinat de catre Client sa transporte Produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre Amalbo, fara a aduce atingere drepturilor Clientului fata de transportator.
- Solutionarea reclamatiilor
Pentru sesizari sau reclamatii legate de Produsul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie formularul de contact din cadrul Site-ului: www.biovitality.ro. Clientul poate contacta Amalbo la adresa de posta electronica Amalbo comenzi@biovitality.ro
Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.
- Dreptul de retragere
11.1 Dispozitii generale
Dreptul de retragere al Clientului este reglementat de Art. 9 – Art. 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniStii, precum Si pentru modificarea Si completarea unor acte normative (denumita in continuare “OUG 34/2014”).
In conformitate cu prevederile OUG 34/2014 Clientul este indreptatit sa se retraga dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere Si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) Si la art. 14 din OUG 34/2014.
11.2 Termenul de retragere
Fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere, Clientul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage din Contract, perioada calculata incepand cu ziua in care Clientul sau o parte terta, alta decat Curierul Si care este indicata de Client, intra in posesia fizica a produselor (Art. 9 din OUG34/2014), sau:
- i) incepand cu ziua in care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul Si care este indicata de Client, intra in posesia fizica a ultimului produs, in cazul in care Clientul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat;
- ii) incepand cu ziua in care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul Si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese, in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.
11.3 Exercitarea dreptului de retragere
In vederea exercitarii dreptului de retragere, Clientul, inainte de expirarea perioadei de retragere (vezi Art. Termenul de retragere de mai sus), va informa Amalbo cu privire la decizia sa de retragere din Contract, prin intermediul unei declararii sau cereri. Conform legii, este nevoie de o declaratie clara a retragerii tale din contractul de achizitie in cauza. Pentru a exercita dreptul de revocare trebuie sa ne informati de decizia dumneavoastra. Declaratia sau cererea mentionata mai sus pot fi transmise de catre Client in atentia Amalbo la adresa de posta electronica: comenzi@biovitality.ro sau la adresa poStala: Strada Castanilor, nr. 55, cod postal 077055, Ciorogarla, jud. Ilfov.
Amalbo va confirma Clientului, fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere in termen de 2 zile lucratoare.
Dreptul de retragere este valabil exercitat, daca comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere este transmisa de catre Client in atentia Amalbo inaintea expirarii perioadei respective (vezi Art. 11.2 Termenul de retragere de mai sus).
11.4 Obligatiile Amalbo in cazul retragerii
Amalbo va returna toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Clientului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care Amalbo a intrat in posesia fizica a tuturor Produselor returnate de Client.
Amalbo pune la dispozitie posibilitatea de returnare a Produsului/ Produselor achizitionate de pe Site-ul: www.biovitality.ro, prin firma de curierat Fan Curier suportand costul returnarii produselor.
Amalbo nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care Clientul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de Amalbo.
Cu exceptia cazului in care Amalbo s-a oferit sa recupereze el insuSi Produsele, Amalbo poate amana rambursarea sumelor pana la data receptionarii Produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform careia acesta a trimis Produsele catre Amalbo, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
Clientul isi da acordul ca Amalbo sa ramburseze sumele in contul bancar al Clientului, care va fi mentionat de catre Client in declaratia/formularul de retragere. Rambursarea sumelor platite de Client catre Amalbo nu se poate face in numerar.
11.5 Obligatiile Clientului in cazul retragerii
In conformitate cu Art. 14 din OUG34/2014, Clientul, in cazul exercitarii dreptului de retragere, se obliga sa returneze Produsele unei persoane autorizate de Amalbo, sa receptioneze Produsele, fara intarziere nejustificata Si in decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data la care acesta a comunicat Amalbo decizia sa de retragere din Contract (vezi Art. 11.3 Exercitarea dreptului de retragere de mai sus).
Clientul suporta cheltuielile de returnare a Produselor, respectiv costurile directe legate de returnarea Produselor, daca alege alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de Amalbo. Clientul este responsabil doar in ceea ce priveSte diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor Si functionarii produselor.
Avand in vedere natura Produselor comercializate de Amalbo, Clientul se obliga sa returneze Produsele catre Amalbo intr-o stare perfecta si impecabila, nefolosite/netestate, cu ambalajul original intact, respectiv intr-o stare in care Produsul poate fi comercializat din nou.
Produsul va fi returnat impreuna cu toate accesoriile, esantioanele/cadourile gratuite, promotiile, in ambalajul original nedeteriorat si cu instructiunile de folosire.
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate). Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la firma de curierat in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Clientul va returna Produsul catre Amalbo la adresa: str. Castanilor nr. 55, Ciorogarla, jud. Ilfov, 077055, Romania.
Amalbo nu accepta coletele trimise la alta adresa decat cea mentionata mai sus Si in formularul de retur.
11.6 Exceptari de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere referitor la contractele la distanta urmatoarele:
- a) contracte avand ca obiect furnizarea de Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
b) contracte avand ca obiect furnizarea de Produse sigilate care au fost desigilate de Client;
c) contracte avand ca obiect furnizarea de Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
- Diverse
12.1 Garantia legala
In conformitate cu dispozitiile Legii Nr. 449/2003 privind vanzarea produselor Si garantiile asociate acestora, Amalbo este raspunzator fata de Client pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate Produsele. In cazul lipsei conformitatii, Clientul are dreptul de a solicita Amalbo inlocuirea Produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.
12.2 Erori
Informatiile despre Produsele Si serviciile prezentate in site-ul www.biovitality.ro sunt sub rezerva greSelilor de tipar. Preturile, informatiile despre Produse precum Si imaginile pot sa contina erori sau neconcordante.
12.3 Litigii
Eventuale litigii dintre Client si Amalbo vor fi solutionate in prealabil pe cale amabila. Daca litigiul nu poate fi solutionat pe cale amiabila intre Parti, litigiul va fi solutionat de Instanta competenta.
In conformitate cu prevederile Ordonantei de Guvern nr. 38/2015 privind solutionarea alternativa a litigiilor (denumita in continuare “SAL”) dintre consumatori Si comercianti, Clientul poate prezenta voluntar reclamatiile impotriva Amalbo entitatilor care aplica proceduri de solutionare alternativa a litigiilor intr-un mod independent, impartial, transparent, eficace, rapid Si echitabil, in scopul asigurarii unui nivel inalt de protectie a consumatorilor Si a bunei functionari a pietei (denumita in continuare “OG38/2015”). OG38/2015 se aplica procedurilor de solutionare extrajudiciara a litigiilor nationale Si transfrontaliere izvorate din contractele de vanzari sau din contractele de prestari de servicii incheiate intre un comerciant care desfaSoara activitati in Romania Si un consumator rezident in Uniunea Europeana prin interventia unei entitati de solutionare alternativa a litigiilor, care propune sau impune o solutie Si care actioneaza in Romania. In cazul in care un litigiu intre Client Si Amalbo nu a putut fi solutionat in urma unei reclamatii prezentate direct de Client catre Amalbo, Amalbo informeaza Clientul despre posibilitatea de a se adresa entitatii SAL si platformei SOL (platforma europeana de solutionare online a litigiilor, denumita in continuare platforma SOL – instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida Si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care iSi are reSedinta in Uniune Si un comerciant stabilit in Uniune). Pentru a se adresa entitatii SAL si platformei SOL Clientul va putea accesa pagina de web: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO.
12.4 Autoritati competente
Clientul poate sesiza Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor sau Autoritatea Nationala pentru Administrare Si Reglementare in Comunicatii in legatura cu incalcarea prevederilor OUG34/2014.
12.5 Prelucrarea datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal Si libera circulatie a acestor date este reglementata de Regulamentul UE nr. 2016/679 (denumit in continuare” Regulamentul”).
Amalbo, precum si persoana imputernicita au obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale colectate de la Client.
Scopul colectarii si prelucrarii datelor este: activitati de promovare a Produselor, activitati comerciale, activitati de statistica si cercetare de piata, informarea clientilor/utilizatorilor privind situatia contului lor de pe www.biovitality.ro, informarea clientilor/utilizatorilor privind activitati de marketing, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de cercetare de piata, activitati de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului
Datele colectate sunt utilizate si prelucrate de catre Amalbo, direct sau prin persoanele imputernicite de catre Amalbo.
Datele cu caracter personal introduse de catre Client in Formular sunt necesare in vederea incheierii Contractului dintre Amalbo si Client. Contractul nu se va considera incheiat, daca Clientul refuza introducerea datelor cu caracter personal in Formular. Astfel, Amalbo nu va fi obligata sa livreze Produsul.
In conformitate cu dispozitiile Regulamentului Clientul beneficiaza de urmatoarele drepturi:
– dreptul de informare; operatorul este obligat sa furnizeze persoanei vizate cel putin urmatoarele informatii, cu exceptia cazului in care aceasta persoana poseda deja informatiile respective: identitatea operatorului Si a reprezentantului acestuia; scopul in care se face prelucrarea datelor; informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor; daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie Si consecintele refuzului de a le furniza; existenta drepturilor prevazute de prezenta lege pentru persoana vizata, in special a dreptului de acces, de interventie asupra datelor Si de opozitie, precum Si conditiile in care pot fi exercitate.
– dreptul de acces la date: Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere Si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta.
– dreptul de interventie asupra datelor; respectiv rectificarea, actualizarea, blocarea sau Stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, in special a datelor incomplete sau inexacte; transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi; notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate mai sus.
– dreptul de opozitie (respectiv persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate Si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare.
– dreptul de a se adresa justitiei; respectiv dreptul de a se adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de prezenta lege, care le-au fost incalcate.
– dreptul la portabilitate: La cerere, vom transfera datele cu caracter personal catre un alt operator, acolo unde este posibil din punct de vedere tehnic, cu conditia ca prelucrarea sa se bazeze pe consimtamantul dumnevoastra sau sa fie necesara pentru executarea unui contract. Mai degraba decat sa primiti un exemplar cu datele dumnevoastra cu caracter personal, puteti solicita sa va transferam datele direct catre alt operator, specificat de dumnevoastra.
– dreptul la stergere: puteti obtine de la noi stergerea datelor cu caracter personal, in cazul in care:
- datele dvs personale nu ne mai sunt necesare in raport cu scopurile pentru care au fost colectate sau sunt prelucrate in alt mod;
- aveti dreptul de a va opune prelucrarii ulterioare a datelor cu caracter personal (a se vedea mai jos) si sa va executati acest drept de obiectie la prelucrare;
- datele cu caracter personal au fost prelucrate in mod ilegal;in vederea indeplinirii unei obligatii legale care necesita prelucrarea de catre noi;in special pentru cerintele legale de pastrare a datelor;
- pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept.
Este posibil sa transferam datele dumneavoastra cu caracter personal catre parteneri Amalbo in scopul prevazut in Termenii si Conditiile mai sus mentionate.
Cu privire la exercitarea drepturilor privind protectia datelor cu caracter personal Clientul va contacta Amalbo la adresa de posta electronica gdpr@biovitality.ro sau la adresa posta Strada Castanilor nr. 55, Cod Postal 077055, Ciorogarla, jud. Ilfov
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
SC AMALBO CONSULTING SRL, persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, str.Dr.Ratiu, nr.13, parter, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/17724/2006, cod unic de inregistrare/cod TVA (RO)19166493, in acest document identificata prin marca “Biovitality”, in calitate de operator de date cu caracter personal, va transmitem aceasta “Nota de informare” pentru a va explica modul in care prelucram si protejam datele dumneavoastra cu caracter personal.
OBIECTUL PREZENTEI NOTE DE INFORMARE
Aceasta Nota de informare se aplica prelucrarii datelor cu caracter personal ale:
– Partenerilor noStri contractuali precum furnizori, vanzatori, clienti (“Parteneri comerciali”);
– Vizitatorilor si utilizatorilor site-ului nostru www.biovitality.ro (“Utilizatori”)
Daca nu va incadrati in categoriile enumerate mai sus, va rugam sa contactati gdpr@biovitality.ro si va vom furniza o Nota de informare corespunzatoare situatiei dumneavoastra.
SCOPURILE pentru care va sunt prelucrate datele cu caracter personal, in principal, sunt:
– Administrarea, intretinerea, personalizarea, imbunatatirea, functionalitatea si siguranta site-ului www.biovitality.ro;
– Incheierea si executarea contractelor dintre Biovitality si dumneavoastra;
– Gestiune economico-financiara si administrativa;
– Publicitate si marketing;
– Inscrierea in cadrul campaniilor promotionale, concursuri;
– Acordarea premiilor/facilitatilor, obtinute ca urmare a participarii dvs. in cadrul campaniilor promotionale sau a concursurilor cu caracter promotional organizate de catre Biovitality sau impreuna cu diversi parteneri contractuali;
– Noutati comerciale sub forma newsletter-lor, etc.;
– Furnizarea serviciilor, a livrarii de bunuri si exacutarea operatiunilor de plata;
– Activitati de recrutare si selectie de candidati calificati, capabili sa ocupe posturile vacante din cadrul societatii
– Indeplinirea unor obligatii legale specifice domeniului nostru de activitate;
– Analize statistice interne (nu implica crearea de profiluri individuale);
– Arhivare
In unele cazuri, vom prelucra datele dvs. cu caracter personal doar in baza consimtamantului dumneavoastra (ex.publicitate si marketing, campanii promotionale, concursuri). In aceste cazuri, va vom solicita separat consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, intr-un mod transparent . Ulterior, in orice moment, va veti putea retrage consimtamantul, trimitand o solicitare la adresa de e-mail gdpr@biovitality.ro . Retragerea consimtamantului nu va afecta legalitatea prelucrarii care a avut loc inainte de retragerea acestuia.
Biovitality prelucreaza datele cu caracter personal ori de cate ori este necesar pentru a respecta obligatiile legale in vigoare, inclusiv in urmatoarele situatii:
- Verificarea identitatii dumneavoastra;
- Realizarea de verificari in scopul prevenirii spalarii banilor, prevenirii si detectarii fraudelor si indeplinirii altor obligatii de verificare impuse de lege;
- Divulgarea datelor dumneavoastra cu caracter personal ca urmare a unei oligatii legale (de exemplu, catre o autoritate publica sau o instanta de judecata).
CUM OBTINEM DATELE CU CARACTER PERSONAL DESPRE DUMNEAVOASTRA?
Colectam si prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal astfel:
— Prin completarea formularelor de pe site-ul www.biovitality.ro – Inregistrare cont, Abonare newsletter, etc;
— Prin corespondenta electronica (e-mail), telefonica, postala.
CATEGORII DE DATE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRATE
Datele cu caracter personal pe care Biovitality le prelucreaza depind de scopurile mai sus mentionate, dar si de modalitatea de colectare.
SDe fiecare data cand vizitati site-ul www.biovitality.ro , colectam automat urmatoarele date: adresa internet protocol (IP), date de logare(nume, prenume, adresa de e-mail), setarea fusului orar, tipul sistemului si platforma de operare, date despre URL, informatiile sau produsele pe care le-ati vizualizat sau cautat pe site; aceste date sunt colectate si prelucrate in numele nostru, prin fiSierele de tip cookie ale tertelor parti si puteti gasi mai multe informatii despre acest lucru la adresa Politica privind utilizarea fisierelor cookie.
– In cadrul colaborarilor pentru furnizarea de produse si servicii, colectam date cu caracter personal ale reprezentantilor legali sau delegati: nume si prenume, adresa de e-mail, functia detinuta, telefon mobil, semnatura.
– In cazul indeplinirii activitatilor de recrutare si angajare in cadrul societatii, colectam date cu caracter personal continute in Cartea de identitate, in documentele de studii si de stare civila: CNP, data nastere, locul nasterii, functie, etc
– Cand contactati Biovitality, vom prelucra informatiile, inclusiv datele personale pe care ni le-ati dezvaluit sau detaliile privind expedierea, cum ar fi numele, prenumele, numarul de telefon, adresa postala, adresa de e-mail. Va recomandam sa nu dezvaluti date cu caracter personal sensibile, cum ar fi date care dezvaluie originea rasiala sau etnica, religia, apartenenta la sindicate, orientarea sexuala, starea de sanatate etc.
CUM SI CUI DIVULGAM DATELE DUMNEAVOASTRA CU CARACTER PERSONAL?
La aceste date cu caracter personal au acces si drept de prelucrare doar persoanele desemnate intern, prin fisa postului si sunt sunt supuse unor obligatii de confidentialitate cu privire la datele cu caracter personal.
De asemenea, pentru ca ne dorim sa respectam Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European Si al Consiliului din 27 aprilie 2016, privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal Si privind libera circulatie a acestor date Si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), avem implementate proceduri ce asigura securitatea si confidentialitatea privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal.
Datele cu caracter personal pot fi comunicate autoritatilor guvernamentale si/sau organelor de aplicare a legii, daca acest lucru este impus de legile aplicabile sau daca este necesar pentru exercitarea drepturilor noastre, inclusiv a conditiilor de utilizare, sau pentru protejarea intereselor noastre legitime (inclusiv a intereselor legitime ale unor terte parti) in conformitate cu legile aplicabile.
Datele dumneavoastra cu caracter personal pot fi, de asemenea, divulgate unor terte parti, inclusiv:
furnizori de servicii administrative, profesionale si tehnice pentru suport IT, de securitate si resurse comerciale;
parteneri de afaceri, furnizori si subcontractanti pentru executarea tuturor contractelor pe care le incheiem cu dumneavoastra, in vederea furnizarii produselor si serviciilor solicitate de dumneavoastra;
Biovitality poate dezvalui, de asemenea, daca este necesar, date cu caracter personal unor consultanti externi (de exemplu, avocati/consultant juridici, contabili, auditori, consultanti).
CAT TIMP PASTRAM DATELE DUMNEAVOASTRA CU CARACTER PERSONAL?
Vom pastra datele dumneavoastra cu caracter personal doar atat timp cat este necesar, in conformitate cu Politica noastra privind Pastrarea Datelor, pentru o perioada care nu depaseste perioada necesara pentru a indeplini scopurile enumerate in prezenta Nota de informare si/sau impusa de legislatia aplicabila, in conformitate cu perioadele minime legale de pastrare aplicabile si/sau atat cat este necesar pentru a ne exercita drepturile legitime (si drepturile legitime ale altor persoane).
De exemplu, daca sunteti un Partener comercial, va vom pastra datele cu caracter personal pe perioada exercitarii relatiei contractuale cu dumneavoastra. In cazul in care avem o relatie comerciala continua cu dumneavoastra in calitate de Partener comercial (in cazul in care putem utiliza aceleasi date cu caracter personal in relatii contractuale separate cu dumneavoastra), vom continua sa pastram aceste date cu caracter personal pana la incetarea relatiei noastre comerciale si pentru perioada minima de pastrare impusa de lege, sub rezerva Politicii noastre privind Pastrarea Datelor.
In cazul in care sunteti inregistrat ca utilizator al site-ului www.biovitality.ro , vom pastra datele dumneavoastra cu caracter personal pentru perioada in care contul de utilizator este activ.
In cazul in care datele dumneavoastra cu caracter personal sunt colectate in temeiul cosimtamantului liber exprimat, acestea vor fi prelucrate numai pentru perioada prevazuta prin consimtamantul dumneavoastra, cu exceptia cazului in care va retrageti sau limitati consimtamantul inainte de expirarea acestei perioade.
STOCAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL SI TRANSFERUL IN AFARA SPATIULUI SEE
Nu transferam date in afara SEE, cu exceptia situatiei in care unii dintre partenerii Biovitality au sediul sau isi desfasoara activitatea in afara SEE.
In acest caz, efectuam transferuri de date in afara SEE numai daca sunt oferite suficiente garantii privind securitatea datelor. In situatia in care in urma analizarii riscurilor consideram ca prelucrarea este afectata de riscuri mari vom informa ANSPDCP privind gasirea unei solutii.
SECURITATEA DATELOR
Pastram datele dumneavoastra pe serverele noastre si pe servere gazduite de terte parti (inclusiv serviciilor de cloud ale tertelor parti cloud – “cloud-based services”).
Utilizam masuri tehnice si organizatorice adecvate, menite sa va protejeze datele cu caracter personal si sa impiedice accesul neautorizat. Avem relatii contractuale cu terte parti care ofera servicii de gazduire si aceste contracte includ obligatii privind securitatea organizationala si tehnica a datelor cu caracter personal. Toate tranzactiile de plata vor fi criptate (de exemplu, utilizand protocolul TLS). Sunteti responsabil pentru pastrarea confidentialitatii tuturor mijloacelor de autentificare (de exemplu, parole) utilizate de dumneavoastra pentru a accesa parti ale website-ul noastru.
Transmiterea datelor prin internet nu este complet sigura. Desi vom face tot posibilul pentru a va proteja datele, nu putem garanta securitatea datelor dumneavoastra transmise pe website-ul noastru. Orice transmisie se face pe propriul dumneavoastra risc. Dupa ce primim datele dumneavoastra, vom folosi proceduri stricte si caracteristici de securitate pentru a incerca sa impiedicam accesul neautorizat.
CONFIDENTIALITATEA DATELOR MINORILOR
Ne asumam obligatia de a proteja confidentialitatea datelor cu caracter personal ale minorilor care nu au implinit varsta de 16 ani. Daca ai mai putin de 16 ani, te rugam sa obtii in prealabil de la parintii sau tutorele tau permisiunea de a ne oferi aceste date cu caracter personal. In consencinta, ne rezervam dreptul de a intreprinde masuri rezonabile pentru a verifica acest fapt, inclusiv de a-i contacta pe parintii sau tutorele tau pentru a confirma consimtamantul lor.
FISIERE DE TIP COOKIE SI WIDGETURI DE COMUNICARE SOCIALA
Website-ul noastru utilizeaza fisiere de tip Cookie pentru a va oferi un serviciu web mai bun si personalizat. Acest lucru ne ajuta sa va oferim o experienta buna atunci cand navigati pe website-ul noastru si ne permite, de asemenea, sa il imbunatatim. Aceasta prelucrare se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra exprimat pe website-ul noastru sau prin setarile din browserul dumneavoastra. Pentru informatii detaliate despre fisierele de tip Cookie pe care le folosim, cat timp le folosim si despre scopurile pentru care le folosim, consultati Politica noastra privind fisierele de tip cookie https://biovitality.ro/terms-and-conditions/#politicadecookies.
Website-ul noastru poate include functii de comunicare sociala, cum ar fi buton Facebook, Instagram sau Youtube. Aceste functii pot colecta informatii despre dumneavoastra, cum ar fi adresa IP si website-urile pe care le vizitati si pot seta un fisier de tip cookie pentru a-i permite sa functioneze corect. Prelucrarea acestor informatii prin intermediul interactiunilor cu aceste caracteristici sunt guvernate de nota de informare/politica privind confidentialitatea companiei care le furnizeaza (consultati sectiunea privind drepturile dumneavoastra de mai jos).
DREPTURILE DUMNEAVOASTRA
Conform Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European Si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date Si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), beneficiati de urmatoarele drepturi:
- Dreptul de acces si dreptul de rectificare
Puteti sa ne solicitati sa va confirmam daca datele dumneavoastra cu caracter personal sunt sau nu prelucrate de noi, sa va furnizam o copie a datelor dumneavoastra cu caracter personal si/sau sa le corectam.
- Dreptul de stergere a datelor
In anumite circumstante, aveti dreptul sa ne solicitati sa stergem datele dumneavoastra cu caracter personal.
III. Dreptul de portabilitate a datelor
In baza dreptului la portabilitate, ne puteti solicita sa transferam o parte din datele dumneavoastra cu caracter personal catre dumneavoastra sau catre alte entitati.
- Dreptul la opozitie
Aveti, de asemenea, dreptul de a va opune unor prelucrari ale datelor dumneavoastra cu caracter personal (de exemplu, utilizarea prelucrarii in scopuri de marketing direct.
In cazul in care v-am solicitat consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, aveti dreptul sa retrageti acest consimtamant fara efecte negative asupra dumneavoastra. In cazul in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal deoarece avem un interes legitim in a proceda astfel (dupa cum s-a explicat mai sus), aveti, de asemenea, dreptul de a va opune acestei prelucrari.
- Dreptul de restrictionare a prelucarii
De asemenea, aveti dreptul sa restrictionati prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in anumite circumstante.
Retineti faptul ca drepturile dumneavoastra descrise mai sus pot fi limitate in anumite situatii si fac obiectul legilor si reglementarilor aplicabile privind protectia datelor cu caracter personal; de exemplu, dreptul dumneavoastra de a va opune prelucrarii datelor dumneavoastra cu caracter personal poate fi limitat in cazul in care putem demonstra ca avem motive legitime convingatoare pentru a prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal care prevaleaza fata de interesele dumneavoastra.
Pe langa acestea, dreptul de Stergere a datelor cu caracter personal poate fi limitat in cazul in care ne-am afla in imposibilitatea de a executa obligatiile contractuale asumate fata de dumneavoastra sau daca avem o obligatie legala sau un interes legitim sa pastram datele respective.
Daca doriti sa va exercitati aceste drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa transmisa
prin utilizarea serviiclor postale la SC AMALBO CONSULTING SRL
str.Dr.Ratiu nr.13, sector 1, Bucuresti sau
prin utilizarea serviciilor de posta electronica la adresa gdpr@biovitality.ro
Va trebui sa va dovediti identitatea si sa ne oferiti alte detalii care sa ne ajute sa raspundem cererii dumneavoastra. Nu vom percepe o taxa pentru a raspunde cererii dumneavoastra cu exceptia cazului in care acest lucru este permis de lege si, in cazul in care se percepe o astfel de taxa, aceasta va fi rezonabila si proportionala cu cererea dumneavoastra.
Pentru ca dorim sa respectam intocmai Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European Si al Consiliului din 27 aprilie 2016, privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal Si privind libera circulatie a acestor date Si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), va vom raspunde in maximum 30 zile de la primirea cererii si va vom inainta un raspuns.
Totodata, aveti posibilitatea de a va adresa
Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
cu sediul in Bucuresti, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru, nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336,
telefon: +40.318.059.211 / +40.318.059.211 fax: +40.318059.220
Putem actualiza periodic aceasta Politica si va vom notifica orice modificare prin postarea noii variante pe site-ul www.biovitality.ro
Va rugam sa consultati periodic pagina dedicata Politicii de Confidentialitate pentru a fi la curent nu noile modificari.